Måndag..

Inga föreläsningar idag...så vad har jag gjort egentligen?...inte mycket känns det som. Har läst klart ett kapitel om lidande, hopp och livsmod som jag började på igår, sen har jag läst 2 kapitel i Filosofi och omvårdnad boken. Sen tänkte jag att jag skulle läsa någon av de avhandlingar som vi har på litteraturlistan...men det skulle jag tydligen inte alls för jag lyckades inte få fram nån av dem på internet. Så det blev inte mera läst idag.....tog och kollade igenom studiehandledningen igen...för att försöka få lite mer grepp om kursen och ja kanske att jag blev lite klokare..jag vet inte.
Var ute på en promenad med E på eftermiddagen....det var riktigt skönt...soligt väder här idag..fast lite blåsigt.
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar så jag får äta...sen är det dags att ta cykeln till träningen och få lite fler blåmärken.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0