Motivation=0

Jag vet inte....men jag har verkligen noll motivation just nu...känns som att jag bara skulle vilja lägga mig ner och försvinna...från världen och från mig själv.  Idag fick vi i alla fall lite info om grupparbetet så nu har man en något klarare bild av vad det är man ska göra. Tyvärr innebar det att det arbete jag åtminstone trodde att jag gjort fram till idag är helt onödigt...bara att börja om...gör om gör rätt så att säga.  Och med en motivation som sagt är botten så blir det helt enkelt lite jobbigare...jag vet inte varför det känns så här...tror att det kan bero på att både det här arbetet och den tenta som ligger framåt i tiden är sådana där jag inte kan ha full kontroll själv...nu menar jag inte att jag skulle vilja göra arbetet själv...jag säger bara att jag känner att jag inte har full koll och det skapar ett inre kaos i mig.......och dettta inre kaos har jag något svårt att hantera just nu...jag litar inte på mig själv och hur ska jag då "våga" lita på andra????
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Lille vän, du ska se att det blir bra... =) Det fixar sig!

2008-09-19 @ 09:17:00
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0