Ny vecka...full fart...?

Jaha ny veckan...och den har satt igång med fart kan jag säga.  Igår var det måndag och då var det först föreläsning mellan 8.30 och 12.30..lite lunch och sen vilopositioner till typ kvart över fyra. Efter det var det bara att skynda sig att cykla hem och laga lite mat och käka och sen åka till träningen.
Idag så har vi också haft föreläsning fast bara mellan 10 och 12..sen var det grupparbete som gällde.....sakta men säkert går det framåt...satt väl kvar till strax innan fyra och jobbade med det och kom väl inte jättemycket framåt men en bit...sen var det bara att ta cykeln hem...väl hemma stack jag ut och sprang direkt. När jag kom hem så ringde jag till M ordf. i Backa scoutkår...mailade nämligen till dem förra veckan och han hade ringt mig igår när jag tränade..känner att jag saknar scouterna...så som sagt honom ringde jag till. Han ville gärna att jag skulle komma ner till scoutgården nån dag så att jag kunde träffa honom och några andra ledare...visst sa jag..klart jag kan...jaha va gör du ikväll?..ja inte så mycket säger jag.....kan du komma ikväll då?...eeh ja det kan jag väl..hur dags?..ja vid sju. okej säger jag. Shit tänkte jag sen nu blir det lite bråttom..klockan var liksom kvart över sex när jag la på och då skulle jag ju hinna duscha och äta nånting innan jag skulle dit...men jag hann faktiskr...fast det fick bli gröt och smörgås...för nån mat hann jag ju inte laga...tur att jag har lite matlådor i frysen så jag har nåt att ta med till skolan imorrn. På scouterna gick det bra....verkade vara en trevlig kår tycker jag...ska dit igen på torsdag och kolla in miniorscouterna..ska bli spännande!

Det var alles för nu..kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0