Torsdag tror jag......

Ännu en vecka är snart till ända.....inte så mycket föreläsningar den här veckan...hel dag i måndags, men bara 9-12 på tisdagen...sen hade jag träff med min grupp...det kändes bra och vi har kommit en bit i alla fall. Inga föreläsningar på onsdagen..då var jag hemma och förökte jobba med grupparbetet...gick väl sådär..kändes som att jag inte fick mycket gjort..men men. På kvällen var det innebandyträning...var väl lite jobbigt eftersom jag är lite förkyld..var typ helt kallsvettig efter uppvärmningen...men det gick ganska bra ändå. Idag skulle vi ha haft föreläsning mellan 9 och 12 men det var inställd och flyttad till dagen innan tentan istället...tjoho! va "bra".......men jag åkte till skolan i alla fall och satt där och pluggade...började med att gå igenom lite med E och E och sedan försökte jag ta tag i grupparbetet lite igen...kom väl en bit till i alla fall......kan väl säga att min hjärna har känts lite seg idag....har haft lite svårt att koncentrera sig om man säger så.....och det beror nog på förkylningen och på att jag typ inte kunde sova nåt i natt p.g.a. att ena näsborren var helt igenkorkad och det tryckte i öronen...detta trots både nässpey och alvedon......hoppas på bätre sömn nu i natt. I morgon är det inte heller några föreläsningar...så det blir väl att försöka plugga på egen hand även imorgon.
Nu är min mat snart klar......
Så på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0