Föreläsningar m.m

Jaha slut på föeläsningarna för den här veckan. Stötts och blötts den här veckan har Omvårdndas processen, Preoperativ omvårdnad, Kommunikation av symtom och Processorienterad handledning.....det mesta är precis som det verkar av namnet.... rätt luddigt alltså.  Funderade på en sak under föreläsningen om kommunikation av symtom idag...undrar om föreläsaren hade nån form av tvångstankar vad det gällde sina glasögon...för jag vet inte hur måga gånger han tog upp dem ur bröstfickan satte dem på sig..hade dem på sig en stund...för att sedan ta av sig dem och sätta dem i bröstfickan......för att en stund senare ta på sig dem igen..osv. osv.
I övrigt den här veckan så har en del cykelproblem inträffat...dock inte för mig...men för E och E..med punktering...snodda sadlar som kommer fram igen och mosade lås...... ja jösses ibland undrar man hur det kommer sig att vissa saker händer samtidigt.
Imorgon ska jag ut och springa med E på fm. sedan ska man väl försöka plugga lite och packa...för på em. bär det av till Munkedal för träningsläger hela helgen...tre träningar och två matcher skall hinnas med så det blir fullt upp..men det ska bli kul!

Goodnight people!

Ps. måste skriva tre saker jag är bra på och tre saker jag måste förbättra som målvakt...ska ha "utvecklingsamtal" med tränaren på lägret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0