Ingen vidare inledning...

på den här veckan det kan jag ju inte tycka. Imorse när jag som vanligt tog på min hjälmen och gick ner för att ta cykeln till skolan....ja då står den inte där.....
och jag får en sån där känsla av att jag håller på att bli galen....ser jag i syne??...nej den står inte där........har jag cyklat nånstans och sen glömt den där?....nej, nej..jag vet ju att jag cyklade hem den igår......men trots detta så fattar jag nog ändå inte riktigt...ajg går upp med hjälmen igen och tar bussen till skolan i stället.
Först på efetrmiddagen nä'r jag kommer hem igen och verkligen kollat runt ordentligt där nere så fattar jag ordentligt...det är nån som snott min cykel!....f-n va sur och ledsen jag blir!!!!!....har i alla falll ringt och anmält det till polisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0