Sol, sol

Det är vad som präglat min helg....strålande sol, blå himmle och vita skidbackar...kan det bli bättre!?...troligen inte.
Har varit uppe i Lindvallen och hälsat på min käre storebror i helgen och som min tidigare mening beskriivit så hade jag det himla bra.
Åkte upp i onsdags efter skolan och har sedan haft tre underbara skiddagar...på tosdagen fick jag sällskap av bror som hade ledigt från jobbet.....fredagen fick jag åka själv....chefen måste ju jobba lite också. På kvällen tog bror med mig på "Showtime"...som är en trerätters middag med underhållning under tiden....serveringspersonalen showar och sjunger. Det var jättebra och himla god mat också......de var verkligen duktiga de som showade.
Igår hade bror lyckats fxa sig ledig så då fick jag sällskap i backarna...denna dag betsämde vi oss för att prova på snowboard och det var ju ett j-vla påfund kan jag säga...så himla jobbigt!  Vi höll oss i banrnbacken nästan hela dagen...vi åkte upp på toppen två gånger.....men det räckte för oss...det var ju ett sånt företag innan man kom ner igen....så som sagt vi höll oss i barnbacken...det var tillräckligt jobbigt det. Kan säga att man är rätt öm i kroppen idag.
 Men sammanfattningsvis har jag haft mycket bra dagar i Lindvallen med härlig skidåkning och trevligt umgänge mned bror.

Det var alles...klart slut..

Ps. Har fått en mycket snygg "skidbränna" i ansiktet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0