Sommarvärme

Idag har det varit riktigt sommarvärme i Götet...typ 25 grader och strålande sol....det känns faktiskt lite underligt att kunna gå ut i shorts och linne....... och svettas i april!!!!
Jag började dagen med en löptur vid sju tiden då det inte hade hunnit bli så varmt...sen in och stöka lite i lägenheten...tvätta och sånt där.
Vid 11 blev det en underbart skön långpromenad med E....vi tänkte att vi skulle diskutera de artiklar vi läst eftersom vi inte tänker gå på seminariet imorgon.......vi diskuterade väl artiklarna kanske sammanlagt fem minuter av 1 1/2 timme men vi gjorde det i alla fall. 
Sen blev det en sväng på stan för att försöka hitta något att ha på sig imornn...det gick väl så där...men jag har ju hela dagen imorrn på mig att fundera...så nånting ska jag väl hitta i garderoben....
 
Det var alles....dags att dra till innebandyträningen snart...troligen den sista för säsongen.

Ps. Tack gode gud för ....loratadin, kestine, lomudal, panodil och ventoline...annars skulle våren inte vara lika härlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0