Klantig

Av de 48 arbetspass som det var när jag började min sommar är det nu bara 8 kvar, det är ganska skönt men då vet man också att det snart är dags att börja plugga igen och just nu känns det inte vidare lockande..men förhoppningsvis hinnar man hitta lite motivation till det innan det är dags på allvar.

Igår var det dags för fotbollsträning igen första träningen för mig efter sommaruppehållet, det var så fint väder så jag tog inlines till träningen, vilket jag nog inte skulle gjort för det resulterade i detta:


En något för snäv sväng tror jag var orsaken..klantigt jag vet..men men så kan det gå.
Det var bara att resa sig och köra vidare för att inte komma för sent till träningen...en träning som för övrigt blev inställd för att vi var så få där.....typiskt!

Nu ska jag gå ut och försöka få lite sol på mig innan jag skall jobba.

Klart slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0