Droppen som fick bägaren att rinna över

Den senaste tiden har jag liksom känt mig..vad ska jag säge en smula indisponibel, inte riktigt hundra, lite seg....trött och jag förstår inte varför det har bara varit så och jag har försökt att ignorera det så gott jag kan...ända tills ikväll...
Egentligen började nog i söndags, då var det match och vi spelade riktigt bra i 2 perioder och jag fick beröm för att jag gjorde 2 grymma perioder, men i sista så taooar vi från 1-1 till förlust med 6-1, så jävla surt och jag vart så besviken på mig själv. Sen på måndagen var det träning och den gick ju inte särskilt bra för mig, jag var trött och seg och bollarna bara ramlade in bakom mig kändes det som, jag var ganska trött och ofokuserad vilket man juförsig kan ignorera bort om man är motiverade men det var ju det jag inte var.
Idag var det match igen..mot serieledarna Pixbo och jag hade verkligen försökt och ladda inför matchen...men det hade det tydligen inte hjälpt..efter ca. 5 min i den andra perioden bytte tränaren ut mig vilket var helt rätt..för en målvakt som släpper in 5 relativt enkla bollar är ingenting att ha.....två tunnlar, en köksvägen, ett frislag som jag egentligen bporde tagit eftersom jag kände på mig vad de skulle göra men missar ändå och sen ett mål till som jag inte ens minns.
Efter att jag blivit utbytt så bara kom massor av känslor som jag egentligen inte ville men de bara myllrade runt i min hjärna.

Det här är helt sjukt egentligen för vad är det jag sitter och skriver... att nånting som egentligen bara är en lek, ett spel, inget viktigt alls egentligen kan få ens känslor att svalla.....men alla som nån gång har hållit på med nån sport förstår nog vad jag menar...

Jag kanske inte borde spela innebandy...?????

Kommentarer
Postat av: Frida

Vännen, det låter inge bra det där... Men du ska se att det ordnar till sig... Just nu kanske det är mycket som händer överhuvudtaget, o då tar energin slut fortare än man tror... Jag förstår precis vad du menar med att känslorna bara svallar! Men anledningen till det tror jag är att man tycker det är kul o att man verkligen vill göra bra i från sig... går det sen dåligt, som för dig nu, sista perioden i söndags o sen träningen o ingen bra start på matchen i tisdags, så är det inte konstigt att man reagerar... Man känner en massa olika saker som man inte riktigt kan förklara... men förhoppningsvis gick det bra på den andra träningen i veckan, o i helgen, om ni har match!

Jag håller mina tummar för det, så ska du nog se att det känns bättre igen! försök glöm dom sämre perioderna du har haft nu o tänk på dom två första bra perioderna från i söndags, peppa dig med dom! =) Jag skickar över lite energi!

Massa Kramar

2009-01-30 @ 17:46:57
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0