Ge mig energi!

Jag önskar att jag skulle få energi så jag orkade köra på i 120 för det skulle verkligen behövas, men min nergi sträcker sig bara till nånting runt 80 och i det tempot får man ju inte mycket gjort.  Jag är så trött och jag vet egentligen inte varför, för sover det gör jag ju i alla fall ganska mycket. Min lägenhet ser ut som "hej kom och hjälp mig", stökigt i största allmänhet, jag har inte packat upp grejerna som pappa hade mig sig ner i söndags och tvättkorgen den svämmar över av tvätt. Cykeln är det punktering på igen för sjätte eller sjunde gång tror jag så det måste jag också föröska fixa till. Sen måste man ju börja komma igång ordentligt med läkemedelsberäkningen också inför tentan den 6/2. Och har jag tagit tag i nån av dessa saker än...NEJ!.., i måndags jobbade jag till kl. 16 sen bara hem och laga mat och sen träning, igår jobbade jag visserligen kväll men det enda jag lyckades göra då innan praktiken var att gå och prata med dem på biltema och få veta att däck absolut inte är nåt som går på garantin.  Imorrn jobbar jag dag  och sen är det scouter på kvällen, men förhoppningsvis kanske jag hinner klämma in åtminstone lite räkning före eller efter scouterna om jag lyckas motivera mig. Fredag jobbar jag också dag och sen skall jag ut och springa med E och sen får jag försöka ta tag i lägenhets stöket. Lördag jobbar jag kväll, vilket innebär att jag borde hinna med nåt vettigt på fm. får ställa klockan på sju eller nåt om jag ska hinna med nåt, eftersom man börjar 11.45 när man jobbar kväll. Söndag är jag ledig men då skall det spelas innebandy 2st matcher.  
Idag har jag jobbat dag och när jag kom hem lagat mat och nu är det strax dags att åka till träningen och istället för att ta tag i nån av alla dessa saker som jag verkligen borde göra så sitter jag här och klagar, jag skulle verkligen bara vilja dra täcket över huvudet och försvinna ett tag men blir det bättre då kanske..nej verkligen inte.
Så det är väl bara att ta sig i kragen och säga till sig själv:
FÖR H-LVETE SKÄRP DIG NU!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej vännen!

Jag skickar över lite energi till dig! =) så mycket som du behöver! Du vet ju att du fixar allt det där till slut! rätt som det är så är allt fixat! =)

Massa Kramar

2009-01-21 @ 17:57:57
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0