Tenta imorrn...

Ha precis kommit in från en promenad med E och E, vi beslutade oss för att avsluta vårat tentapluggande med en promenad. Så som sagt imorrn är det alltså dags för tenta. För en gång skull har jag inte gått och varit nervös och haft ångest flera dagar innan tentan som jag brukar, utan har varit rätt lugn innan. Märk väl att jag skriver innan för idag när vi suttit och pluggat och förhört varndra så har ångesten och nervositeten bara kastat sig över mig och det känns verkligen inte som att jag har koll på särskilt mycket. Har nog aldrig känt mig så här osäker inför en tenta förut...men men det är ju bara en HP och förhoppningsvis sitter det väl därinne nånstans fast jag inte tror det just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0