1 vecka..två dagar...

Första veckan i skolan är avklarad..eller vecka och vecka förrseten var ju bara 2 dagar egentligen. Två dagar som inneburit ganska mycket nervositet, tenta i onsdags och då är man ju alltid nervös, vet inte hur det gick men det kändes ok tror jag i alla fall. I går var det dags att redovisa det grupparbete som vi hållit på med i princip hela terminen, tyckte att det gick bra för oss. De är så skönt nu när dessa dagar är över, för det innebär att man äntligen har avslutat den här f-rbannade kursen som varit så himla rörig att man blivit tokig. Så nu är det bara att hoppas att man blev godkänd på tenta och arbete.
Idag har jag varit på stan och letat kläder till dopet nästa helg, det var inte lätt ska jag säga.....jag kom fram till att det är så j-vla mycket lättare att vara kille i såna här sammanhang då är det bara att ta på sig kostym så är man hemma. Men som tjej är det inte lätt...vad har man på sig på dop?..ja inte vet jag. Men jag hittade nåt i alla fall, E var med och hjälpte mig och det var nog tur det annars hade det nog tagit minst dubbelt så lång tid tror jag. Så tack så mycket för det E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0