Uppdatering..kanske..?

Uppdateringar verkar inte vara min starka sida...men men får försöka skärpa mig. ännu en vecka har gått i skolan och om förra veckan var en mjukstart så var den här desto mera fullspäckad. Föreläsningar mellan 9 och 16 varje dag utom idag då vi bara gick till 12. Som vanligt så är det alltid lite rörigt i början av en kurs men förhoppningvis klarnar detta efterhand, hoppas verkligen inte att den här kursen blir lika rörig som den förra för det vet jag inte om jag klarar av. Har hunnit med lite innebnady också den här veckan, träning i onsdags och match igår som vi vann med 5-4. Det var också uppstart för scouterna den här veckan med planeringsmöte i måndags och första mötet med barnen igår. Har också varit ute och sprungit med E 2 gånger också, vi har betsämt att vi ska försöka komma igång med att springa 2 ggr i veckan tillsammans nu. Träning behövs ju, först inför kortvasan som är om typ 4 veckor.... huga vad fort det går. Sen behövs det ju verkligen träning inför Gbg varvet i maj.
Idag kom mamma hit, det är ju dop på söndag, far kommer först på själva dopdagen då han skall på bröllop imorrn. Så det blir bara jag och mor i helgen och det är kul. Imorrn blir det stan för att försöka hitta doppresent till F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0