Mest jobb...

Det verkar vara väldigt svårt för mig att försöka plita ner någonting här...men det har å andra sidan inte hänt så mycket sen sist...har jobbat och hsft några löpträningar med innebandyn och sen varit ledig lite förstås.  Det har varit väldigt varmt somarväder...som ju för all del är underbart..men det blir lite varmt att jobba och det blir helt fantastiskt varmt i min lilla lägenhet på morgonen..men men man ska inte klaga ska vara glad att det är sommar. Denna vecka är vädret lite sämre men det gör faktiskt inget...för då kommer man njuta ännu mer när det blir fint igen....
Denna veckan jobbar jag bara 4 dagar...ska bli skönt att vara ledig i helgen, på lördag ska jag till mölndal och på söndag ska jag träffa E, alltid skönt att ha saker att se fram emot när man är ledig tycker jag.
Hade nog inte så mycket mer att förtälja nu....ska snart ta cykeln till jobbet.

Klart slut över och ut!

Ps. Såg en för mig helt okänd träningsform när jag var ute och sprang förra veckan...stavgång med kryckor!?...det ni!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0