Tiden springer...

Tiden går faktiskt gansla snabbt ibland..när den här veckan är slut har jag redan jobbat fem veckor på sommarjobbet och har alltså bara 4 veckor kvar. Det har gått ganska fort tycker jag...fast jag tyckte sommaren kändes så himla lång i början. Tiden går alltid fortare när man har något att se fram emot och jag har mycket att se fram emot nu..
Imorgon kommer T hit och stannar till fredag..ska bli himla kul att träffa henne, det var så länge sedan. Jag är så glad för jag fick semester på fredag, då hinner jag umgås med T mera.
På fredag kväll ska jag gå på bio med E..HARRY POTTER! ska också bli himla trevligt.
Måndag ska jag träffa E igen och även andra E, för första gången på hela sommaren ska vi träffas alla tre...jippi!
Sen på torsdag nästa vecka drar jag till Lysekil för att träffa bror med flickvän.
så som sagt jag har en del att se fram emot, vilket ju gör att tiden springer iväg ganska fort.

Inblick i arbetet: -"ja men vi har ju bytt spisar förstår du och nu ligger ju min nykel i hennes spis och den måste jag ju ha..och sen tappade jag en knappnål här nånstans och varför har ni flyttat på sängarna..och var är jag nånstans...är jag på ikea och handlar?".....ja den dementes/konfusionella patientens värld är ibland facinerande men också rätt tröttande för hjärnan...

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0