Fredag idag.

Fredagen den 6/3  sista praktikendagen på äldreboendet idag. De 3 veckorna har gått oerhört fort och har som sagt varit ganska intressant, det är ju helt annorlunda inom kommunen mot landstinget. Mer papper och mindre påatientkontakt kan jag sammanfatta det med.
Ikväll skulle vi haft planeringsmöte inföe övernattningen med scouterna..men det blev framflyttat till på tisdag. Så em. och kvällen har spenderats tillsammans med E som kom hit och käkade och snackade en stund. Det var himla roligt att träffas, blir ju inte att man ses så ofta under praktiken.

Imorgon och även på söndag är det innebandymatch..båda två med A-laget...efter dessa matcher har vi bara en A lags match kvar och 3 med B laget. Det tycker jag är ganska skönt faktiskt...börjar tröttna på innebandyn nu. Det har ju inte gått så bra för mig den senaste tiden heller och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det.....jag vet att jag måste jobba på min motivation och mitt självförtroende..men det är inte så lätt alla gånger.
Att min form inte är toppen bevisas ju också genom att jag förra helgen blir reserv och i mål står en utespelare som endast stått 4 träningar och två matcher någonsin.....inget ont mot varken spelaren eller tränaren...hon gjorde mycket bättre ifrån sig på träningarna än jag..så då är det klart att hon ska stå. Jag bara säger att det inte känns särsklit bra för mig personligen. Morgonsdagens match är jag också reserv på...vår ordinarie målvakt är tillbaka och spelar med gips. Söndagens match vet jag inget om ännu. Men trots att jag är reserv imorrn och kanske även på söndag så måste jag vara laddad till tusen både för min egen och lagets skull!!!

Dags att gå och lägga sig...så att man åtminstone är utvilad inför matchen imorgon...God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0