Har hänt en del.....faktiskt

Var några dagar sedan jag skrev här nu och en del har faktiskt hänt sedan dess. Kankse inte speciellt mycket i skolan för där är det verkligen lugnt just nu...nästan för lugnt....men annat.
Mailade till entränare för ett div. 5 lag i Kärra för nu kunde jag inte hålla tillbaka fotbollsabstinensen längre. Jag fick svar och var i tisdags och kollade på deras träning, verkade vara ett lag som låg på ungefär min nivå om man säger så. Igår var jag med och tränade och det var väl ganska kul, men man kände ju att det var ett tag sedan man hanterade en fotboll, tar väl ett tag innan man fått tillbaka bollkontrollen.
I onsdags spelade vi den sista B-lags matchen för säsongen och den gick väl helt ok, det blev 4-4.tror jag i alla fall...det där med att komma ihåg resultat är inte min grej riktigt.
Denna veckan har jag också varit i kontakt med chefen för mitt kommande sommarjobb, allt är klart med det nu..känns bra!  Fick lite jobb där nu framöver också vilket känns bra, då slipper man förhoppningsvis gå inskolning sedan. Skall iväg dit nu snart är lite nervöst faktiskt...var ju ett tag sedan jag var där nu....men det skall säkert gå bra.

I helgen är det övernattning med scouterna på Björkö...skall vara vid scouthuset kl. 8.30 imorgon...så inte så mycket sovmorgon då. Skall försöka packa ikväll efter jobbet....får hoppas man inte glömmer nåpnting bara...

Nu måste jag bege mig mot arbetet...på återseende!

Ps. I tosdags fyllde min äskade moster I år så stort grattis till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0