Härlig promenad i vårsolen....

Dagen skulle ha börjat med sovmorgon eftersom vi inte hade något i skolan idag...men som vanligt när jag får sova så vaknar jag vid 7 och kan inte somna om....gick upp och la mig i soffan och kollade på film vid halv åtta...var rätt skönt det med. Vid 10 var det dags för promenad med E..vi gick in till stan vilket tog typ 55 minuter...det var jätteskönt vårväder med sol..fast det blåste lite. Vi hämtade ut tågbiljetter som vi beställt och sen kollade vi lite på stan och innan vi gick hem blev det en glass i solen....så härligt!
Var hemma en stund och käkade lite lunch...sen bar det av till stan igen (fast den här gången tog jag bussen)...för att klippa mig lite...så skönt att få klippa sig nu när det börjar bli vår. Sen har det inte hänt så mycket mer idag..
Imorgon ska jag roa mig med att tvätta och städa...fast det blir nog en promenad också...för det skulle vara sol imorrn också....och då kan man ju inte vara inne hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0