Söndag kväll....

Är ganska trött nu faktiskt....att först springa 1 mil och sedan spela match gör kanske att man blir lite trött.
Men jag tyckte att det gick bra på seedningsloppet...det var ju så klart jobbigt men det var inte helt sjukt jagkommeraldrigattorka jobbigt.......jag sprang på 58 min. vilket jag är nöjd med, förhoppningsvis gör det också att jag inte behöver starta sist i Varvet.
När loppet var klart var det bara att bege sig till Redbergsplatsen där snälla E hämtade mig och skjutsade ut mig till matchen i Landvetter. Det tackar jag så mycket för!!!
Matchen gick väl sådär.....vi förlorade med 3-1 och jag kände mig något seg under hela matchen....hade liksom svårt att orka fokusera.
Var ganska skönt att komma hem efter denna fullspäckade dag....undrar om man ska orka kolla på Beck idag..verkar ju vara en bra film och tror inte jag har sett den...men det blir ju så sent innan det är färdigt...får se om jag orkar.

Jag avslutar idag med tre ord som min tränare en gång uttryckt:
Citius, Altus, Fortius!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0