Söndag....

Gårdagens innebandymatch resulterade i seger med 5-2, himla gött med tanke på risken att åka ner i 3:an då försvann. Jag var som sagt reserv och det kändes helt okej och vår 1:a målvakt C gjorde en bra match med en del grymma räddningar. Dagens match vet jag fortfarande inget om, men jag tror att det blir C som står idag med. Men jag har som sagt inte så mycket emot att vara reserv även om det inte är jättekul alla gånger.
Matchen idag startar kl. 18.30 vilket innebär samling 17.15, så jag ska snart ta och göra lite mat. För övrigt idag så har jag hunnit med att baka lite bröd, handla lite, tvätta och även löptur har avverkats. Löpturen krövde en hel del självdisiplin och peppning för att komma ut, då  regn, blåst och +1 inte gör en jättemotiverad men ut kom jag till slut och himla bra kändes det efteråt.

Det var allt för tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0