Tillbaka till...skolan

Föregående veckas BVC praktik gick jättefort men det var kul att åtminstone få en liten inblick i det arbetet. Tyckte inte att det var så farligt att åka fram och tillbaka till Tjörn varje dag. Tog ca. 1 tim enkel resa. I helgen har mina föräldrara varit här, det är alltid roligt att träffa dem även om det inte var så länge sedan sist. Enda nackdelen är att tiden alltid går så himla fort när de är här.
Igår var det innebnady som gällde, två matcher..jag stod den ena av dem. Båda matcherna slutade oavgjort så 1p/match fick vi i alla fall.
När jag kom hem från matchen så var det så himla fint väder så det fick lov att b´li en promenad i solskenet..härligt!
Idag var det dags att åka till skolan...kändes som väldigt längesen man var där. Idag skulle vi ha uppföljning av praktiken.....vi skulle egentligen ha hållt på till 16 enl. schemat men vi var klara vid 12...så då fick man lite ledigt på em.
Ikväll är det ingen träning, vi ska istället gå och kolla på Pixbo så jag ska snart ge mig av till Lisebergshallen.

Klart slut över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0