10 km....

En springtur blev det och regnade gjorde det stora delar av vägen...men det är inte så farligt egentligen..man vänjer sig ganska snart vid det och då känner man det inte längre. Är nöjd med att jag drog ut mig själv....en mil blev det..så det känns bra.
Övriga dagen har jag sysselsatt med att baka bullar och tvätta. sen har det inte hänt så mycket mer.

Imorgon bitti bär det av till Ullared med buss,  tillsammans med E.......förhoppningsvis är det inte smockat med folk.
På kvällen är det innebandyavslutning i Lundbybadet..ska bli roligt..får hoppas att jag hittar dem bara eftersom jag kommer senare.

Det var allt jag hade att förtälja. Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0