Hallå motivationen...var tog du vägen?

Tänkte mig ut på en springtur nu på morgonen...så jag gick upp vid 8 och käkade frukost och tänkt mig sedan ut vid 9.....men när jag nyss drog upp persiennerna så regnade det...trodde regnet skulle komma senare på dagen.....och plötsligt så bara rann den lilla motivationen som jag hade av mig...så nu vet jag inte hr jag ska göra....jag måste ju springa nån gång idag så är det bara....frågan är bara om man ska chansa på att det slutar regn nån gång på eftermiddagen så att man kan ge sig ut då....eller om det tänker fortsätta regna så att det är lika bra att ge sig ut i regnet nu så man har det gjort????

Jag tror jag chansar på att det slutar i eftermiddag nån gång...och om det inte gjort det..är det bara att ge sig ut ändå.
Så nu har jag ju tid på mig att försöka bygga upp motivationen igen.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0