Halvvägs in....

Jag är nu ungefär halvvägs in i vår sista delkurs som handlar om palliativ vård, det är ganska jobbig kurs på många sett. Det är ganska mycket att läsa..svårt att hinna läsa allt till seminariumena, ämnet engagerar en ju men det är också ganska tugnt att bearbeta allt...det väcker en del känslor/minne till liv också...men men det är inte så långt kvar så det fixar man säkert.
Har inte hunnit hända så mycket mer i veckan ännu´, var barnvakt igår till B och F medan föräldrarna var ute och firade sin bröllopsdag....kom på nu att jag nog aldrig sa grattis.......så Grattis i efterskott till J och P på bröllopsdagen!!!
Idag har jag varit på två seminarium och sen har jag varit på fotbollsträning nu ikväll.
Imorgon blir det först plugg med E på fm och sen seminarium på em. Sen måste jag försöka packa när jag kommer hem.....för på torsdag morgon bär det av på kårläger hela helgen. Måste planera en knopstation till spåret också...har verkligen idetorka...så om nån kan hjälpa mig med ett uppslag till en knopkontroll med pirattema så tas alla förslag tacksamt emot!!!

Det var alles för nu.

Kom ihåg! Den finns bara en sorts verklig framgång och det är att leva på sitt eget vis!

Ps. Jag kom runt Göteborg...2 tim och 17 min tog det och det är jag rätt nöjd med.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kan inga knopar, men jag tänkte bara säga att jag saknar dig!

O att du snart har tagit dig igenom den här sista kursen också! =)

2009-05-20 @ 15:16:40
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0