Pirat 2009



Har försökt uppdatera här både i förrgår och igår men det har inte riktigt velat funka men nu ska det nog gå.
Hela kristi himmelfärds helgen har tillbringats i Horred på piratläger med scouterna. Hela helgen har små och stora, elaka och snälla pirater uträttat en hel massa tillsammans. Det har varit mycket roligt och vi hade ganska tur med vädret vara bara på fredagen som det regnade under dagen övriga dagar var solen framme ganska mycket. Hann med årets första dopp i sjön det var rätt kallt så det var ett verkligt snabbdopp. Som sagt lägret höll på hela helgen åkte vid 8.30 på torsdagen och kom hem vid 19 på söndagen.
Så i måndags när klockan ringde var man lite trött för sova har man ju inte ruiktigt hunnit med under helgen.....kanske blev 4 timmar per natt eller något.....I alla fall i måndags var det det sista seminariet för denna delkurs sen hade jag träff med min grupp så vi satt och jobbade med arbetet. Igår fortsatte vi jobba med arbetet på fm. och sedan pluggade jag inför tentan på em. och på kvällen var det ju fotbollsträning.
idag har jag suttit och pluggat tillsammans med E inför tentan..fast vi satt inte så länge för jag skulle till tandläkaren vid 15 och där blev jag inte mindre än 1300 kr fattigare...mindre roligt men men så är det. När jag kom hem tänkte jag att jag skulle plugga lite mer under kvällen...har inte blivit mycket med det ska jag erkänna har haft svårt att koncentrera/motivera mig. Får hoppas att allt sätter sig imorrn under sista pluggandet tillsammans med E och E.

Nu är det bäst att man går och lägger sig så att man är utvilad till redovisning och pluggande imorgon!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0