Varför....

Jag fick sms från jobbet på fm idag.......de undrade om jag kunde jobba ikväll och min första tanke var nej det vill jag inte........nästan direkt när jag tänkt det började bågot gnaga inom mig...........sen började jag argumentera med mig själv...jag har ju inget särskilt med skolan eller så som jag måste gör ikväll....så jag skulle ju kunna jobba...fast jag har ju scouter juför sig och jag tycker inte att det känns helt shysst att säga samma dag att man inte kan komma på mötet...har dessutom redan missat några möten denna terminnen och det är bara några stycken kvar...så jag borde kanske inte jobba...fast å andra sidan är det ju alltid bra att tjäna pengar...så där höll jag på tills jag kände att jag var tvungen att svara på sms:et........och jag valde då att inte jobba...man skall ju följa sin första tanke eller???.....trots detta så känner jag att det där som började gnaga i mig redan från början fortfarande finns kvar och har blivit lite större....det dåliga samvetet.
Varför får jag såna här känslor...varför????...jag vet inte...men jag vet att jag i princip alltid får det om jag säger nej till att jobba, speciellt om jag inte har en jättebra anledning till att säga nej

Varför...varför??

..suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0