2 veckor med ganska späckat schema.....

Det är dumt att ha för mycket "dötid" åtminstone verkar det som att jag tycker det i alla fall, denna veckan och förra veckan tycker jag att jag hållit igång rätt bra.
Förra veckan såg ut enligt följande:
Måndag: föreläsningar hela dagen till 16, sen direkt till Mölndal och vara barnvakt, hem sova
Tisdag: Plugg hela dagen, hem laga mat, fotboll, hem sova
Onsdag: Föreläsningar, springtur, hem laga mat, kolla lite på tv, sova
Torsdag: Plugg på fm, fotografering på em, hem laga mat, scouter, innebandy, hem sova
Fredag: Seminarium och plugg, hem göra mig i ordning, fotbollsavslutning, hem sova
Lördag: Upp tidigt scouttävling med miniorerna, hem göra mig i ordning, medicinarespexet, hem sova
Söndag: Städa och tvätta, innebandymatch, hem ta det lugnt med tv, sova
Kändes som att jag bara var hemma och sov och gjorde mat ibland denna veckan, men men så kan det bli.

Den här veckan har sett ut så här:
Måndag: Föreläsning och plugg, hem laga mat, scoutmöte, innebandy, hem sova
Tisdag: Plugg hela dagen, hem laga mat, fotboll, hem sova
Onsdag: Plugg och föreläsning, hem laga mat, föräldramöte med scouterna, hem ta det lugnt, sova
Torsdag: Plugg och seminarium, hem laga mat, scouter, hem ta det lugnt, sova
Fredag. Plugg, jobb 13.30-21, hem skriva här, sova
Imorgon: Måste försöka städa, innebandymatch, hem och ta det lugnt bara ...hoppas jag
Söndag: Distriksstämma med scouterna hela dagen
...sen var det visst måndag igen......denna veckan tycker jag ändå ha varit lite bättre än den förra, har hunnit varit hem nån kväll och det är himla skönt.
Fast jag ska inte klaga.... jag har själv valt att ha det så här och det kan vara ganska bra också..när man gör nåt hinner man inte tänka och grubbla så mycket.......eller få ångest över att man inte gör något.....

Klart slut.....helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0