Ordning på trådarna?

Jag har nog inte fått mer ordning på mina trådar tyvärr, men jag har ändå på ett sätt vant mig vid att det kommer vara så här och det är bara att försöka gilla läget och kämpa på.
Igår spelade jag min första innebandymatch för säsongen, seriepremiär för b-laget. Matchen slutade 4-4 och vi ska nog vara ganska nöjda med att vi fick 1 poäng, för vi spelade inte så där särsklit bra. Vi borde ha kunnat göra så mycket mer mål och släppa in färre med tanke på motståndet, men det gjorde vi ju som sagt inte så vi får vara nöjda med 1 pinne.
Dagen idag har inte inhållit så mycket annat än städning och en löptur, lyckades pricka in den mellan regnskurarna, bra gjort av mig! Imorgon ska jag till slottskogen med scoterna, vi ska "fira" att scouterna funnits 100 år i Sverige. Apropå scouter fick veta att scoutgården i Valla har brunnit ner....snyft...känns konstigt och lite sorgligt faktiskt....den rent materiella påminnelsen om min scotuppväxt har liksom försvunnit.

Det var alles jag hade att förtälja för tillfället!

Ps: I metros horoskop i går så stod det så här på lejonet: "Målmedvetet arbete ger utdelning. Du har möjlighet att nå dit du vill, men du får inte något gratis."
Detta tyckte jag stämde så bra in på hur jag tror och hoppas att hösten ska te sig, så detta har nu klippts ut och satts upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0