Where is the "flow"?

Sitter i skolan och försöker skriva klart min "ledarskapsprofil", man ska först beskriva olika typer av ledarstilar och reflektera över deras konsekvenser, sedan ska man reflektera över sina personliga resurser och begränsningar i relation till ledarskap och tillsist ska man beskriva sina tankar utifrån det tidigare om hur man tror man kommer bli som ledare. Jag håller på med denna sist punkt just nu och jag kommer verkligen inte framåt, det är som om min reflektionshjärna har stängt av sig. Jag kommer inte på vad jag ska skriva, hur jag ska börja etc. för när man väl kommer på nåt så brukar man komma in i ett "flow" där det ena ger det andra o.s.v. jag har försökt att finna detta men har inte lyckats hittills.

Får hoppas det kommer snart...innan jag blir galen på mig själv för att jag inte kommer framåt med uppgiften....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0