1 månad

Ungefär en månad sen det blev något skrivet här..har inte haft tid?lust?motivation?nåt att berätta? Jag vet faktiskt inte men här kommer en snadd review av den senaste veckorna:
Skolan har börjat med kursen vetenskaplig metod, en inte speciellet intressant och rolig kurs men inte så jättelång, sista veckan på den nu. Sen sätter en längre kurs igång, ledarskap och lärande 9 veckor.
Allt annat har också hunnit sätta igång igen, scouter och innebandy och fotbollen fortsätter förstås. Det som är synd är att alla aktiviteter till synes hopar sig på torsdagar, jag skullle verkligen behöva en sån där tidsvändare som de har i Harry Potter för att hinna med allt men nu har jag inte det så jag får nöja mig med en aktivitet: scouter. Vilket innebär att jag bara hinner träna fotboll 1 gång och innebandy 1 gång/vecka. Det verkar som det får bli mycket löpning i höst.
Annras har tiden mest rullat på, var hemma hos mor och far förra veckan, alltid lika härligt. Hann med mycket när jag var hemma, lite shopping, svamppromenad i skogen, träffa framor och kolla på fotboll. Riktigt derbymöte mellan Valla och Floda. Valla vann så klart!
Nästa vecka börjar som sagt den nya kursen och jag blir stressad av att bara läsa studiehandledningen, tänkte jag skulle börja läsa lite redan i dag, men fick inte tag på boken. Förhoppningsvis får jag det imorgon, så kan jag läsa lite då. För jag är som sagt något stressad redan då jag verkligen vill ligga i fas, helst lite före i den här kursen då jag har en del annat jag vill hinna med under hösten som kräver en del tid och planering.

Klart slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0