Lösa Trådar....

Just nu har jag en sån där känsla när ingeting känns riktigt bra, man kan inte sätta fingret på vad det är men det känns inte bra. Jag låg och funderade på detta i går kväll när jag inte kunde somna och kom då på en möjlig anledning till denna känsla. Det är så många trådar som hänger löst i mitt liv just nu, det känns som att inget blir helhjärtat gjort utan bara halvdant och vissa saker vet jag inte alls hur det kommer att bli, men jag kan inte påverka det utan bara hoppas att det blir bra i slutänden.
Jag måste försöka komma på något sett att få någon form av kontroll över detta, för just nu känns det som att jag lika gärna kan lägga ner typ allt i mitt liv och bara skita i det, för det känns kanske inte meningslöst men inte alls bra och det gillar jag inte.

Nog om detta nu...det är väl bara att ta sig i kragen och rycka upp sig...(väldigt lätt att skriva svårare att göra)

Nu väntar disken på mig...hurra ; ), sen är det innebandy som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0