SOL!

Sol sol underbara sol...har haft förmånen att se den i flera dagar nu! Fredag och lördag spenderades i fjällen med underbart soligt väder båda dagarna precis som vårskidåkning ska vara! Härligt härligt! Även söndagen bjöd på solen och även om denna dag främst tillbringades i bil så är det ändå härligt med sol. Måndag, tisdag och onsdag har här i Göteborg bjudit på underbart vårväder med massor av sol. Det är något speciellt med vårsolen man vill bara vara ute och suga i sig de härliga solstrålarna. Idag blev det både lunch och examensarbete utomhus, jag kan inte säga nåt annat än UNDERBART! Ja när vi ä'ndå är inne på det x-arbete rullar på känns som att vi ligger hyfsat bra till och det känns skönt för nästa vecka blir det tentaplugg för hela slanten och efter detta är det GUA pratik i 2 veckor så då kommer det inte bli jättemycket skrivet på arbete direkt.

För övrigt så rullar väl livet på som vanligt försöker komma igång så gott jag kan med träningen till Gbg varvet 22 maj. Men jag får god hjälp av E, denna vecka har vi hunnit med ett längre pass 8,5 km och ett 5 km långt intervall pass som var asjobbigt om jag får säga det själv. Intervaller är så tråkigt men så nyttigt så vi ska försöka hitta motivationen till ett sådant pass i vecka har vi tänkt.

En annan sak som jag kom fram till är att det bara är 6 veckor och 4 dagar kvar till avslutningen. Shit va lite det är!

Sol ute, sol inne sol i hjärta soli sinne!

Ps: Extern granskare för x-arbetet sökes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0