Vecka 17

En veckan sen sista tentan skrevs och diskussionerna kring själva tentan börjar nu ersättas av spekulationer kring när resultatet skall komma...på måndag kanske eller tisdag..fast senast på fredag. Men nog talat om detta nu.

Jag har nu gått min första veckan av 2 på GUA, har gått relativt fort och det är ganska íntressant, ett helt annat sätt att jobba och tänka på än vad man är van vid. Även lite pyssel på uppsatsen har hunnits med, ett löppass och så scouter ikväll har också det hunnits avahndlas hittills i veckan. Imorgon, självaste valborgsmössoafton, är jag ledig från GUA men har en del att göra ändå ska först iväg och träna med Max på Move and Walk mellan 9 och 13 och sen ha hand om honom till ca. 15. Sen ska jag troligen in och kolla på Cortegen med Emma på kvällen om det inte ösregnar förståss för då är det hoppar vi nog det.

Helgen kommer att bli relativt lugn, lite fix och don i lägenheten, 2 löppass och läsning av uppsatas samt en artikel är det som är inplanerat än så länge, så som sagt en realtivt lugn helg.

Dagens Diss:
Björkpollen säsongen har startat vilket innebär att man ständigt känner sig lite seg i kolan av antihistaminerna och att ögonen kliar så fort man går ut.

Dagens Hiss:
Patienter som uppskattar en och härliga arbetskamrater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0