Artiklar, artiklar, artiklar överallt!

Det känns som att det mesta kretsat runt detta den senaste tid. Först har jag läst de artiklar jag fått, 6 st och sammanfattat dem. Det kan låta enkelt men tror mig det är det inte alltid...för att kunna sammanfatta en artikel så måste man ju först och främst förstå den och sen kunna formulera det till någotsånär bra svenska och lagom långt. När detta var klart blev det en dags respit med skrivande tillsammans med E och E och sen var det dags att läsa 6 andra artiklar. Detta tog dock inte lika lång tid då E redan läst dem och sammanfattat dem så jag behövde "bara" läsa dem och se om jag ville lägga till nåt i sammanfattningen.

Som ett trevligt avbrott i detta så var jag tillsammans med E och E på Taube ett medicinarspex igår......helt underbart bra och skitkul!.....Man blir så impade över hur det kan komma på en spdan story och skriva texter osv. För er som inte vet så är ett medicinarspex som en teater/musikal som inte liknar nåt annat....kolla in medicinarspexet.com!

Dagen idag har inte helt oväntat inneburit c-uppsats jobb. Möte med handledare E idag för att få hjälp att strukturera resultatet och det känns riktigt bra....är än så länge laddad inför nästa veckas resultatskrivande.

Avslutningsvis vill jag bara säga: Tack gode gud för tyda.se!

So long people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0