1 vecka kvar...men imorgon gäller det löpning!

1 veka kvar till examen då, helt ofattbart egentligen bara 1VECKA KVAR! Sen är tre års studier över. Nästa vecka står bara opponering och respondering på schemat och jag känner mig relativt lugn inför det, känns som att vi är väl förberedda för båda två, så det känns bra.
Men imorgon gäller det något helt annat nämligen löpning. Det är dags för GÖTEBORGSVARVET 2010, som jag av nån anledning råkat anmäla mig till ;=). Men men runt kommer man ju alltid, tror tyvärr inte att jag kan räkna med bättre tid än förra året för jag har nog tränat mindre i år. Men som sagt runt det kommer man och jag kommer ha en del stöttning runt om på banan, vilket känns himla roligt!!! Så nu ska jag försöka laddad så bra som möjligt resten av kvällen och under fm imorgon. Klockan 14.58 går starten för mig.

Det var allt för nu!

Dagens diss:
Att det fortfarande är lite kvaft, hoppas det har försvunnit till imorgon...

Dagens hiss:
Länsförsäkringar, som delade ut hjälmar till cyklister imorse :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0