Nu är det nära!

Bara två dagar kvar i skolan nu...eller tre om man räknar med avslutningen förstås. Men bara två "riktiga " skoldagar kvar. Imorgon eftermiddag är det dags för oss att opponera på uppsatsen "Stigma och psykisk sjukdom", känns som att vi är bra förberedda inför den och även inför vår respondering som är på onsdag morgon. Så kort och gott, det känns bra! Imorgon innan opponering så blir det en tur på stan, måste försöka hitta lite kläder till examen och examensfest ute lite i sista stund.. men nu har jag i alla fall en idé, tror jag i alla fall...så förhoppningsvis hittar jag något.

Och just det...jag överlevede Göteborgsvarvet i år också och lyckades ta mig runt hela fyra minuter snabbare än förra året, i år blev tiden 2 tim och 13 min så jag får väl vara nöjd. Med tanke på hur VARMT! det var så kanske man ska vara glad att man kom runt överhuvudtaget. Såg många som hade det kämpigare än jag i värmen ska jag säga.

Dagens diss:
Just nu spår vädret regn på fredag...det gillar vi inte!

Dagens hiss:
Bara 2 dagar kvar!

PS. Tack till de som stöttade mig längs banan. Särskilt tack till E och hennes mor som var på båda broarna och skrek mig framåt..underbart!!

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Och nu har du snart jobbat hela sommaren! :) Och fått förlängt till Januari! Fasen va du är bra! :)

2010-07-29 @ 22:45:08
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0