Sådärja!

Övernattning med scouterna i helgen, ganska krävande p.g.a. en hel del motgångar också som bl.a. krossade fönsterruta p.g.a. gammalt inbrott i stugan, handtag som lossnar, vattenpumpar som inte funkar, proppar som går, regn hela lördag. Men trots allt dettta så blev det ändå en ganska lyckade helg, barnen verkade nöjda i alla fall och det är ju det viktigaste.
Direkt efter hemkomsten från övernattningen på söndag bar det av till E för uppsatsskrivning, som tur var, var en scoutförälder snäll och körde mig dit så jag kom dit snabbt och smidigt. Vi lyckades faktiskt få ner lite vettigt i arbete trots att både jag och E var ganska trötta.

Dagen idag har inneburit uppsatsskrivning för hela slanten. åtminstone mellan halv nio och fem, mwn då hann vi klart i alla fall så nu är den skickad till examinatorn för en första granskning. Det känns riktigt skönt, så imorgon har vi faktiskt bestämt att vi ska vara lediga. Härligt att få sova lite och hinna med lite annat. Bara planerat in en springtur imorgon med E annars är dagen helt blank och just sen kommer det nån och kollar på lägenheten på kvällen så får väl se till att det ser någorlunda snyggt ut här då.

Dagens diss:
Att jag inte fick ledigt för att åka på kårlägret i sommar, tråkigt : (

Dagens hiss:
Uppsatsen är klar!...eller nästan i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0