Fredag

Tränat med M på Move and Walk idag. Även M´s faster Å var med och kollade på träningen idag. Tyckte att det gick ganska bra även om vi hade våra duster jag och M, det är inte alltid lätt att få en 4 åring att göra det som tränaren tycker att de ska göra.  M testar gränserna en hel del nu vilket gör att det diskuteras vem/vilka det är som bestämmer rätt mycket. Idag var det till exempel klargjort att det var jag, faster Å och tränare B som bestämde och det kom ändå lite då och då från M till mig: du bestämmer inte! och det enda jag kan svar då är ju, jo det är jag som betsämmer nu! även om det kan låta "hårt" i andras öron. M är också just nu inne i en period av varför?, den fråga ställs ofta och frekvent, blandat med frågan va sa du? vilket verkar vara en grej han kör med just nu. Vilket gör att man aldrig är sysslolös i M´s sällskap för finns det inget annat att göra kan man alltid förklara, varför en person har röd jacka?, varför bilarna kör på vägen?, vad "rösten" på bussen säger? etc. etc. Efter träningen blev det en tur i hamnen i solen för att titta på båtarna, M drog lite i en tamp till en förtöjd båt och båten rörde sig!!= stor fascination!!

Dagens diss:
Hittade inga av de böcker jag ville på biblioteket

Dagens hiss:
Glass i solsken= så härligt!..det kanske blir sommar i år också!?

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Snart kan du inte ha en header där det står "Mitt liv som student"! Du är snaaaart fääärdig!

Du är så jäkla bra!

Kramisar

2010-05-19 @ 22:35:39
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0