Lördagen den 18:e september

Hösten närmar sig med stormsteg...eller den är väl egentligen här, man har bara inte fattat det än. Och även om man funderar starkt på var sommaren tog vägen och önskar sig mer sol så har hösten ändå sin charm och den kan ju faktikst bjuda på lite sol ibland den med. I år innebär ju hösten även val, imorgon är det valdag och jag som så totalt ointresserad av politik! Men jag har i alla fall försökt ta reda på lite grann och tror mig veta vad jag ska rösta på imorgon så det är ju i alla fall något. För rösta det ska man göra, tycker jag!

Nej nu är det snart dags att bege sig mot arbetet, hoppas på en bra kväll!


Dagens hiss:
Mopeden är lagad och går som ett spjut!
Dagen diss:
Det kostade 2500 kr att laga mopedj-veln:-(

So long folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0