Torsdag

Sitter på jobbet. Torsdag idag vilket innebär att det inte är någon idé för mig att åka hem efter jobbet eftersom scouterna börjar kl 18 i Backa. Så sitter som sagt på jobbet och fördriver lite tid innan jag ska bege mig mot la scouts. Varit en lugn dag på jobbet idag vilket ju alltid är skönt. Det får man passa på att uppskatta, för andra dagar kan det ju vara så mycket att göra att man knappt vet vad man heter.
Nej får väl försöka att avvika från denna plats och lämna kvällspersonalen i fred.

Dagens diss:
Att saker ibland skall vara mer komplicerade än vad de egentligen är...

Dagens hiss:
Imorgon ska jag hem till sörlandet och mor och far och alla andra.

Klart slut över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0